ΑΓΩΝΑΣ

.





.

.
.
.
.



.

τον φοβο και την μνημη , τους δυο γεννητορες,
και τον ασπασμο του φωτος στη μερα νιωσε,
γυρνα εκει που ειναι η ψυχη
και παρε το λουλουδι της ,
μη το κοψεις , κανακεψε το ,
μη το κανεις δικο σου , κοιτα το ,
πεταει αναλαφρα στον τρυφερο της νιοτης σου οριζοντα ,
εκεινη τη νυχτα νομισες πως το ειδες καταματωμενο
με χλωρες πληγες ν αναβλυζει απογνωση
κι οταν ξημερωσε παλι πετουσε στα συννεφα ,
εγνεφε απαλα, σου ελεγε
μην πιστευεις στην κακια σου,
μην πιστευεις στο μισος σου,
μην πιστευεις στην ξεραμενη σου πετσα ,
ειναι μονο μια πετσα ,
μεσα υπαρχει αγαπη ,
παντου αγαπη πονεμενη μου ψυχη,
ειναι καλος αυτος ο αγωνας,
αυτος ειναι ο μονος αγωνας,
να ζεις κοβοντας τα μελη του κτηνους


.
.
.



.



.



.


.

6 σχόλια:

aura είπε...

Τα λόγια σου βάλσαμο
Χτυπάνε στο μεδούλι



Όμορφη Ανάσταση σε όλους μας!

goofyMAGOUFH είπε...

Αν νοθεύσεις τη βια
αντί να την εκτονώσεις,
αν κανακέψεις το κτήνος
αντί να το ακρωτηριάσεις
.
.
.
αν δράσεις
αντί να αντιδράσεις;

Ξέρεις, λόγια εικόνες τραγούδια,
ίσως τίποτα δεν υπάρχει αληθινά
χωρίς το αντίθετό του.
Εγώ πιστεύω σε όλα
γιατί με χαρακτηρίζουν όλα
κι ας τρομάζεις τώρα που το λέω.
Αυτό που θέλω όμως είναι
να κάνω το κτήνος και καλό αγωγό της ψυχής μου.

λογια εικονες τραγουδια είπε...

αυρα!
καλη ανασταση

λογια εικονες τραγουδια είπε...

διψα, αυτο μου ερχεται ν απαντησω

διψα

Νimertis είπε...

ο φόβος για την ετοιμότητα, η μνήμη για τον προσανατολισμό... πιο φωτεινό τούτο το μονοπάτι φίλε μου ΛΕΤ... αλλά και το κτήνος για κάποιο λόγο εγκαταστάθηκε στα κύτταρα... με έπιασε όμως... να ζεις κόβοντας τα μέλη του κτήνους... ομολογώ με τράβηξε... καλημέρα!!! πόσο αγαπώ τη γραφή σου!!!

λογια εικονες τραγουδια είπε...

καλησπερα καλε μου φιλε!
θα ειναι ευτυχημα αν υπαρχει καποιος λογος που εγκατασταθηκε,
ισως ετσι να βγαινει καποιο νοημα

"ο πιο πικρα ηττημενος επαναστατης"
εκπληρωνει την βαθια επιθυμια του κτηνους,

το αφανιζει

σ ευχαριστω φιλε!